הומלי מידן בלוג | Homely meidan blog

מקדם אתרים

בעל עסק אשר מעוניין לקדם את פעילותיו ברשת ומחוצה לה, בונה לעצמו אתר (בין אם הוא תדמיתי או דינאמי), בו הוא מציג את פועלו, את האג'נדה שלו, את המוצרים או השירותים אותם הוא מוכר, מעניק לגולשים (ללקוחותיו), מידע אודות תחום עיסוקו, טיפים ללקוח ללא עלות ועוד..

אתר אינטרנט הוא כלי הכרחי בעידן האינטרנטי, ורבים נוהגים לומר כי אתר האינטרנט הוא כרטיס הביקור של בית העסק. נסו לרגע לחשוב מהי הפעולה הראשונה אותה אתם מבצעים בבואכם לברר אינפורמציה אודות אדם , מוצר , שירות או בית עסק, סביר להניח שהינכם ניגשים ישירות לגוגל ומבקשים ממנו (על ידי הקשת צירופי מילים בשורת החיפוש), לדלות את כל האינפורמציה הקיימת ברשת, ואתם לא היחידים, כל אדם על פני הגלובוס שהכיר את רשת האינטרנט נוהג כמותכם.

אם בניתם אתר אינטרנט הרי זה משובח, אך מה היתרון שקיים בו, אם אף לקוחות פוטנציאלי אינו מגיע אליו ומתרשם ממנו? הרי אם אתר האינטרנט שלכם לא מופץ ומוצג על ידי מנוע החיפוש בתוצאות הראשונות, או בדפים הראשונים, הרי שניתן לסבור כי אין מספיק מבקרים באתר.

כיום על מנת שאתרכם יהווה כלי שיווקי אפקטיבי, עליכם לבצע קידום אתרים על ידי בעלי מקצוע מובילים בתחומם, אחרת הינכם מאבדים מהיכולות של אתר אינטרנט מקצועי.

כיצד מבצעים קידום אתרים

תחום קידום אתרים הפך בשנים האחרונות לתחום פופולארי ומבוקש על ידי עסקים רבים שמקדמים עצמם בשוק תחרותי בתחום בו הם עוסקים. כל אחד מבעלי העסקים רוצה להגיע ראשון ללקוח, על מנת לתפוס את תשומת ליבו ולהפוך אותו מלקוח אופציונאלי ללקוח בפועל ובצדק. אחת האפשרויות להגיע ראשון, הוא להופיע ראשון במנועי החיפוש ולשם כך שוכרים בעלי עסקים וחברות העוסקות בקידום אתרים.

אף על פי שתחום קידום האתרים מבוקש, רבים אינם מצליחים להבין כיצד הוא פועל ומה באמת גורם לאתר אינטרנט להתקדם בתוצאות החיפוש. למען האמת ביצוע קידום אתרים הוא אינו תורה מסיני, וכל אדם עם גישה למחשב ויכולות אוטודידקטיות, יכול לבצע זאת, אך לא לפני שלמד את התחום על בוריו.

על מנת לעסוק בקידום אתרים, עליכם ללמוד היטב את התחום, משום שטעויות קריטיות עלולות לגרום לאתר לצאת מהמשחק ולא להופיע כלל (דהיינו לא להיות מאונדקס). אם אין לכם זמן להשקיע בלימוד התחום ולערוך ניסויים רבים על אתרים אותם תקימו למטרה זו בלבד (תוך כדי הניסיון תלמדו מטעויות), עדיף שתפנו לבעל מקצוע שעבר מסע זה, ולמד על בשרו כיצד לבצע קידום אתר מקצועי ואפקטיבי.

על רגל אחת ועל קצה המזלג, ניתן לסכם כי תחום קידום האתרים מושתת על עבודה באתר עצמו ומחוצה לו, חשוב במהלך העבודה לבצע קידום אשר מתחשב בצרכי מנועי החיפוש, אך במקביל להתחשב בלקוחות הקצה אשר נכנסים אל אתרכם, אם באמצעות החלפת קישורים, הזנת תכנים איכותיים ומקצועיים, הזנת האתר לאינדקסים מובילים ועוד.

כיצד בוחרים מקדם אתרים

בדיוק כפי שהינכם בוחרים כל בעל מקצוע בכל תחום, עליכם לבחור מקדם אתרים. דבר ראשון שתבחנו, עוד לפני שאתם מוציאים את פנקס הצ'קים, הוא את המקצועיות של מקדם האתרים.בדקו אתרים אותם קידם בעבר וראו באיזה מיקום נמצא האתר, ביחס ליתר העסקים המספקים את אותו השרות או המוצר.

בדקו כי הסכום אותו מבקש מקדם האתרים אינו חריג מהסכום הממוצע בשוק, בדקו את לוחות הזמנים, את אמינותו ואת המיומנות של מקדם האתרים.

קידום אתרים= יותר לקוחות = יותר הכנסות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Theme by: Theme Horse Hebrew By Sagive SEO