הומלי מידן בלוג | Homely meidan blog

למה שווה לעשות קמפיינים בתשלום בגוגל

 

מהו קמפיין ממומן בגוגל? מה הם יתרונותיו ומהו הערך המוסף שלו? יצאנו לבדוק למה שווה לכל אחד ואחת מבעלי העסקים שביניכם להעלות קמפיין בתשלום בגוגל?

גוגל, מנוע החיפוש הגדול והמוביל ביותר בעולם, מעמיד לרשות בעל העסקים שביניכם מגוון רחב של פתרונות עסקיים המסייעים לכם להגדיל את החשיפה למוצרים והשירותים השונים המוצעים על ידיכם ברשת האינטרנט. אחד מהפתרונות העסקיים המוצעים לכם על ידי גוגל הינו למעשה שיטת פרסום המכונה Google AdWords והיא מאפשרת לכל אחד ואחת מכם, ליהנות ממגוון עצום של יתרונות בדרך לעוד לקוח מרוצה.

הפרסום הממומן בגוגל מבוסס על שיטת ה-PPC (PAY PER CLICK), כאשר אופן התשלום מתבצע אך ורק באותם מקרים בהם הגולשים שנחשפו למודעת הפרסום שלכם בגוגל, הקליקו על גבי המודעה והועברו ישירות לאתר הבית שלכם או לעמוד נחיתה באמצעותו הם נחשפים למסרים הפרסומיים-שיווקיים שלכם. חברת גוגל העומדת מאחורי מנוע החיפוש המוביל בעולם, פיתחה עבור כלל המפרסמים מערכת מתקדמת באמצעותה ניתן לנהל את קמפיין המודעות הממומנות שלכם, וכפועל יוצא מכך, לייעל את הקמפיין וליהנות מכל היתרונות העומדים לרשותכם באמצעות הפרסום הממומן בגוגל.

יתרונות הפרסום הממומן בגוגל

באמצעות היתרונות העומדים לרשותכם בשיטת הפרסום הממומן של גוגל, תוכלו לבנות לעצמכם קמפיין פרסומי-שיווקי ממוקד באמצעותו תוכלו להגיע ישירות לקהל המטרה שלכם וכפועל יוצא מכך להגדיל את החשיפה והמודעות בקרב קהל היעד וגם להגדיל את המכירות!

בין יתר היתרונות העומדים לרשותכם בשיטת הפרסום הממומן של גוגל תמצאו:

חשיפה ממוקמת לקהלי יעד המבצעים ברגעים אלו ממש פעולת חיפוש בגוגל בתחום המוצרים או השירותים המוצעים על ידיכם!
עלויות קמפיין ידועות מראש- בשיטת הפרסום הממומן של גוגל אתם קובעים את מסגרת התקציב לקמפיין ואתם משלמים רק בגין חשיפות ממוקדות לפרסום שלכם!
קבלת דוחות סטטיסטיים – גוגל מנפיקה עבורכם כלי עזר ודוחות סטטיסטיים המאפשרים לכם לייעל ולשפר את תוצאות הקמפיין בכל רגע נתון!
המדיה היא המסר- באמצעות פרסום בגוגל אתם הופכים לרלוונטיים בעיני קהל היעד שלכם!
הפרסום הממומן בגוגל מותאם לכל סוגי העסקים, מכל תחום עסקי ובכל גודל, והוא מאפשר גם לעסקים קטנים ובינוניים ליהנות מכל היתרונות הנלווים לפרסום. את הפרסום ניתן לנהל באופן עצמאי באמצעות פתיחת חשבון בגוגל, או לחילופין, באמצעות חברות מדיה המספקות לכם שירותי תפעול קמפיין מודעות ממומנות בגוגל כחלק ממערך פרסום נוסף אותו הם מפעילים עבורכם ברשת.

כיום, בשל הפופולאריות ההולכת וגוברת בקרב בעלי העסקים לשיטת הפרסום הממומן בגוגל, התחרות בין בתי העסק השונים (בכל תחום) הינה דינמית, והיא מחייבת אתכם לתכנן בקפידה את מהלכי הקמפיין. על מנת לשפר את אפקטיביות הקמפיין שלכם בגוגל אנו ממליצים לכם ליישם את הטיפים הבאים:

לפני העלאת הקמפיין בדקו מה הן מילות המפתח בהן המתחרים הישירים שלכם עושים שימוש במודעות הפרסום שלהם בגוגל.
לפני העלאת הקמפיין הקפידו להגדיר מראש מה הן מטרות הקמפיין ומהו היקף החשיפות הרצוי לכם במהלך תקופת הקמפיין.
לפני העלאת הקמפיין בקרו באתרי האינטרנט של המתחרים ובדקו מה הן ההצעות השיווקיות שלהם.
לפני העלאת הקמפיין נסחו לעצמכם מספר מודעות הכוללות בתוכן את ביטוחי המפתח ומילות המפתח הרלוונטיות לכם. הציגו את מודעות הפרסום בפני מספר אנשים שונים (הנמנים על קהלי המטרה שלכם) ובקשו מהם חוות דעת מקצועית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Theme by: Theme Horse Hebrew By Sagive SEO