תוכן ענינים
  1. ארונות מומלצים ביותר חובה בכל בית
  2. כמה שטח אחסון יש ברשותנו עבור הארון
  3. ממה עשוי הארון
  4. התקציב שלכם
  5. ארונות בגדים
  6. ארונות קיר
  7. ארונות אמבטיה
  8. ארונות שירות
  9. ארונות נעליים

ארונות מומלצים ביותר חובה בכל בית

ארונות מומלצים ביותר חובה בכל בית

מהו הדבר שאנחנו הכי צריכים בבית? ניחשתם נכון – מקום אחסון! לא פלא שארונות הם חלק כה חיוני בעיצוב הבית שלנו - אחרי הכל, הם פותרים את כל בעיות האחסון שלכם! אבל ארון הוא יותר מסתם אפשרות אחסון. עיצוב ארון יכול לשפר או להרוס את המראה של חדר השינה שלכם. 

הארון שלכם ומקומות אחסון גדולים נוספים הם שני המרכיבים העיקריים של הבית שלכם. לכן, מובן מאליו שבחירת רהיטים אלו דורשת שיקול דעת מדוקדק. מלבד אחסון, הארון שלכם מגדיר גם את המראה של הבית שלכם. יש כל כך הרבה סוגים של ארונות - ארונות כניסה לבית, ארונות מטבח, ארונות לחדר שינה, ארונות שירות, ארונות ילדים ועוד. לכל אפשרות יש את היתרונות והחסרונות שלה, אותם עליכם לשקול בקפידה לפני שתחליטו לקנות. לדוגמה, אם יש לכם חדר שינה קטן, בחר ארון הזזה כדי לחסוך במקום. עבור ארונות בגדים עם דלת שנפתחת, זכור לשמור מספיק מקום מול הארון כדי שתוכלו לפתוח אותו.

במאמר זה, אנו עוזרים לכם לבחור את הארון המושלם לכל חדר בבית שלכם תוך התחשבות בטרנדים לוהטים לשנת 2024.

כמה דברים שחשוב לבדוק לפני שרוכשים ארון:

כמה שטח אחסון יש ברשותנו עבור הארון

הדבר הראשון שאתם חייבים לשאול את עצמכם הוא באיזה גודל אתם צריכים את הארון? הגודל תלוי בעיקר בשני דברים - שימוש ושטח פנוי. ראשית, עליכם להקצות חלק מחדר השינה שלך לארון שלכם. לאחר שתסיימו, מדוד את מידות השטח הזה. לבסוף, בחרו את המלתחה שלך בהתאם לכמות האחסון שאתם צריכים. האם אתם גרים לבד? האם יש לכם ילדים שהארון ישמש גם אותם או נפשות אחרות בבית? אל תשכחו לשקול גם את כל הגורמים הללו!

ממה עשוי הארון

החומר שממנו עשוי הארון שתבחרו לא רק ישפיע על המראה שלו אלא גם יקבע את רמת התחזוקה שהוא דורש. מראה, תקציב, עמידות, הגנה - כל הגורמים הללו צריכים להילקח בחשבון בעת בחירת הגימור של הארון שלכם. לדוגמה, אם אתם מחפשים אפשרויות בתקציב בינוני, לכו על ארון בגימור למינציה. למינציה היא גם סופר נמוכה בתחזוקה, מה שהופך את החומר למושלם עבור אנשים עם אורח חיים עמוס. אתם יכולים לבחור ארון עם מראות למקרה שחדר השינה שלכם קטן ואתם רוצים לגרום לו להיראות מרווח. לאפשרות עמידה יותר אך קצת יותר יקרה בחרו באקריליק.

התקציב שלכם

העיצוב של הארון שלכם בסופו של דבר יהיה תלוי בתקציב שלכם. מחירי הארונות ישתנו מאוד בהתאם לגודל, החומר, הסגנון והגימור. לכן לפני שאתם רוכשים ארון תצטרכו להחליט על תקציב ולעמוד בו. זכרו, ארון בגדים הוא השקעה לטווח ארוך. אל תהססו להתאים את התקציב שלכם כל עוד הוא עונה על כל הצרכים שלכם.

ארונות בגדים

מחפשים ארון דלתות או ארון הזזה? יש כל כך הרבה ארונות בגדים מכל מיני סוגים וכולם משרתים פונקציות אחרות ויתכן מאוד שלא כל ארון יתאים לכל בגד. לכן מצאנו את הארון המושלם שגם יאחסן את כל הבגדים שלכם וגם מדובר בארון הזזה כך שלא תצטרכו למצוא עוד שטח אחסון כדי לפתוח אותו. הכירו את ארון הזזה "מיקה" הכולל דלת מראה אלון. הארון מתאים לכל חלל ומתאים לכל סגנון ביתי. תוכלו לרכוש את הארון בסניפים ובאתר ACE.

ארון הזזה "מיקה" ברוחב 1.81 אלון
ארון הזזה איכותי בצבע אלון ברוחב 181 ס"מ הכולל דלת מראה הארון מתוצרת גרמניה
₪1,999
ACE

ארונות קיר

צריכים יותר מקום בארון? אתם מרוויחים טונות של שטח אחסון על ידי גניבה של כמה מטרים מחדר השינה ובקניית ארון קיר חדש עם דלתות כפולות. סוף סוף יהיה לכם מספיק מקום לכל הבגדים שאתם קונים וגם מספיק מקום בחדר. ב- housein תוכלו לרכוש ארון קיר 3 דלתות מחורצות בעיצוב אישי הכולל 5 מגירות בגדלים שונים ובסטייל מרהיב.

ארון קיר 3 דלתות מחורצות
ארון קיר 3 דלתות מעץ מלא בעיצוב אישי בתוך נישה. הארון כולל 3 דלתות מחורצות, 5 מגירות בגדלים שונים עם בליטה הפוכה וקרניז תחתון מסוגנן
הצעת מחיר באתר
HOUSEIN

ארונות אמבטיה

זקוקים נואשות לפתרון אחסון לאמבטיה, אך אין לכם מושג מאיפה להתחיל? חדר האמבטיה שלך יהיה מאורגן תוך זמן קצר עם ארון האמבטיה המושלם של חברת אפרסק. הארון הוא ארון אמבטיה אפוקסי גרנט שאותו ניתן לרכוש במגוון גדלים. לארון חלוקת תא פתוח עם 2 מגירות, משטח בוצ'ר וכיור מונח. ניתן לרכוש באתר אפרסק.

ארון אמבטיה אפוקסי גרנט
ארון אמבטיה גרנט החל מ-102 ס"מ. לוקה תא פתוח + שתי מגירות. משטח בוצ'ר וכיור מונח לבן לבחירה
החל מ₪3,899
אפרסק קרמיקה

ארונות שירות

צריכים ארון שירות לאחסון כמה שיותר מוצרים שונים? בACE תוכלו לרכוש ארון שרות הכולל 4 דלתות ומגירה רחבה בגימור לבן מדגם אוריאן. הארון עשוי עץ תעשייתי מצופה מלמין יצוק וכולל רגלי הגבהה המאפשרות ניקוי מתחת לארון.

ארון שרות דגם אוריאן
ארון שרות הכולל 4 דלתות ומגירה רחבה בגימור לבן
₪549
ACE

ארונות נעליים

ככל שבבעלותכם יותר זוגות, כך קשה יותר לאחסן אותם. עד כדי כך שכנראה תמצאו זוג נעליים מתחת למיטה שלכם אחרי שלא מצאתם אותם כבר שנים. כדי לשמור על הסדר ושלא תאבדו יותר את הנעליים שלכם ארון נעליים הוא הפתרון החכם ביותר. ארונות נעליים תוכלו למצוא בשפע באיקאה. אנחנו ממליצים במיוחד על ארון הנעליים מסוג HEMNES שמאפשר לכם גם מקום אחסון לפיצפקס קטנים וגם מגיע עם 2 מגירות לאחסון הנעליים. והסטייל? מושלם.

HEMNES
מקום אחסון רב לנעליים; בכל תא שתי שורות. מסייע לארגן את הנעליים שלכם וחוסך מקום על הרצפה.
₪695
IKEA

סיכום של דברים שכדאי לקחת בחשבון כשרוצים לרכוש ארון לחדר השינה מתאים לצרכים שלכם:

1-גודל: כדי לוודא שהארון שתקנו יתאים לחדר השינה שלך, אתם חייבים לקחת מידות מדויקות של החדר ולוודא שהארון יתאים למקום המיועד לו. כדאי לוודא גם שיש מספיק מקום לפתיחת הדלתות ולהשתמש בארון בצורה תקינה.

2-אחסון: חשוב להבין אילו פריטים תרצה לאחסן בארון ולוודא שהוא יתאים לצרכים שלך. מכיוון שיש סוגי שונים של ארונות המגיעים עם מדפים, מתלים ומגירות, ויש אחרים שיכולים להציע מרחבים פתוחים יותר לאחסון פריטים גדולים.

3-עיצוב: סגנון וחומרים: ישנם ארונות זמינים במגוון חומרים כמו עץ, מתכת, פלסטיק וכו'. חשוב לבחור חומר שמתאים לסגנון העיצוב של החדר שלך וגם שיהיה חזק ואיכותי כדי להבטיח שימוש לטווח הארוך.

4-אחריות: כדאי לבדוק ולהשוות חברות שונות מבחינת זמן והיקף האחריות על כלל המרכיבי הארון

5-מחיר: כדאי להשוות מחירים של חברות שונות ואיכויות של ארונות שונים כדי להבטיח שתקבלו את הארון הטוב ביותר למחיר הטוב ביותר שמתאים לתקציב שלכם

6-הובלה והתקנה: חשוב לוודא אם החנות או היצרן מציעים לכם הובלה והתקנה של הארון. אם לא, כדאי לקחת בחשבון ולברר טרם רכישת הארון, את תוספת הכסף שנדרש לכם להוסיף לטובת הובלה והתקנה